مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اسفند 1400 ساعت 12:222022-03-07سياسي

هر سه شنیه یک کتاب برای روشنایی شهر 


معاونت فرهنگی و انتشارات جهاد دانشگاهی اصفهان، قصد دارد تا با مشارکت شهروندان علاقه مند به کتاب و کتابخوانی، سه شنبه هر هفته، گامی در راستای روشنایی فضای فرهنگی شهر بردارد.

- محمد رهبری، سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان درباره طرح سه شنبه های فصل سخن به ایسنا گفت: این طرح در زمینه تشکیل باشگاه های کتابخوانی و ترویج مطالعه و فعالیت هایی در عرصه کتاب و کتابخوانی با هدف تبدیل حلقه های شکل گرفته به گروه های فکری مؤثر در شهر تدوین شده است.

وی اذعان کرد: این طرح در چند موضوع متنوع اعم از موضوعات شهری ، روانشناسی، مباحث تربیتی و مهارت های فردی ، کارآفرینی و ادبیات داستانی به ویژه مطالعه ادبیات کلاسیک و ادبیات کلاسیک فارسی اجرا خواهد شد.

رهبری با بیان اینکه پیش بینی می شود این حلقه های مطالعاتی در محل های مختلف شهری شکل بگیرد و به فعالیت بپردازند، ادامه داد: کتابخانه مادر و کودک واقع در منطقه 7 شهری، کتابخانه بانو مجتهده امین در منطقه 6 شهرداری، کتابفروشی جهاد دانشگاهی در خیابان دانشگاه و اماکن سیار و متنوع دیگر مثل کافه هایی که سوابق فرهنگی هنری دارند میزبان این نشست ها خواهند بود و به مرور زمان، مکان هایی مثل مراکز آموزشی جهاد دانشگاهی در سطح شهر هم به این اماکن اضافه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سه شنیه یک کتاب برای روشنایی شهر 

هر سه شنیه یک کتاب برای روشنایی شهر